WSPIERANIE NASZYCH KLIENTÓW Płatności wpływające na ekonomię – często zadawane pytania

17 lutego 2021
Category: Karty Debetowej

Niedawno, w ramach ustawy o pomocy, pomocy i bezpieczeństwie gospodarczym (CARES) związanym z koronawirusem, rząd federalny Stanów Zjednoczonych rozpoczął przekazywanie płatności za skutki gospodarcze uprawnionym Amerykanom. Aby uzyskać informacje na temat tych płatności, zapoznaj się z naszymi często zadawanymi pytaniami poniżej i odwiedź stronęIRSdotyczącąnajczęściej zadawanych pytańdotyczącychpłatnościaby uzyskać więcej informacji.

Ogólne pytania

Co muszę wiedzieć o mojej płatności z tytułu skutków ekonomicznych?

  • IRS będzie rozdzielać płatności na podstawie informacji, które IRS ma w aktach dla każdej uprawnionej osoby lub rodziny
  • W przypadku większości odbiorców płatności zostaną przelane bezpośrednio na to samo konto bankowe, z którego ostatnio korzystali w celu uzyskania zwrotu podatku lub miesięcznych płatności na ubezpieczenie społeczne. Inni otrzymają pocztą czeki papierowe na adres podany przez IRS dla tej osoby.Banki, w tym Bank of America, nie mogą i nie przekazują IRS danych o koncie osobistym ani danych adresowychDepozyty bezpośrednie są księgowane na otwartych kontach w dniu wejścia w życie ustalonym przez Skarb Państwa

    Czy kwalifikuję się do tego i kiedy otrzymam płatność? Skontaktuj się z IRS.
  • Witryna Centrum informacji o płatnościach IRS Economic Impact Payment Information Centrezawiera szczegółowe informacje na temat uprawnień, wnioskowania, obliczania i otrzymywania płatności
  • Witryna IRS Get My Paymentmoże dostarczyć informacji o statusie płatności, rodzaju płatności (przelew bezpośredni lub czek papierowy) oraz o tym, jak skonfigurować przelew bezpośredni, jeśli jest dostępnyCo należy zrobić, aby zwrócić płatność za skutki gospodarcze (EIP)?Aby dowiedzieć się, co należy zrobić, aby zwrócić czek Economic Impact Payment lub przelew bezpośredni, odwiedźwitrynę internetową Centrum informacji o płatnościach Economic Impact Payment Centre IRS.

    Otrzymywanie płatności

    Skąd mam wiedzieć, czy płatność otrzymałem drogą elektroniczną? Sprawdź swoje konto bez wychodzenia z domu.

  • Monitoruj swoje konto i zadbaj o codzienne potrzeby bankowe za pomocą naszejaplikacji Mobile Banking1 lub wbankowości internetowej
  • Skonfigurujalert dla kontaz bezpośredniąwpłatą2, aby poinformować Cię, kiedy bezpośrednie wpłaty pojawiają się na Twoim koncieOpis wpłaty na Twoim koncie będzie zawierał słowo „IRS. Należy pamiętać, że IRS używa tego samego opisu zarówno do płatności stymulacyjnej, jak i zwrotu podatku dochodowego.Jak mogę zdeponować czek papierowy bez odwiedzania centrum finansowego?
  • Pobierz naszą aplikację do bankowości mobilnejW aplikacji możesz zdeponować czek papierowy, używając zdjęcia i natychmiast uzyskać potwierdzenie.Zobacz, jak3.
  • Przejdź do naszego lokalizatorabankomatów i centrum finansowegoaby znaleźć pobliskie bankomaty akceptujące wpłatyJeśli musisz odwiedzić Centrum Finansowe, zachęcamy do przestrzeganiawytycznych Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom, w tym zachowania dystansu społecznego oraz zakrywania ust i nosaJak mogę szybko uzyskać dostęp do moich środków i je wykorzystać? Użyj swojej karty debetowej, aby zapłacić i otrzymać gotówkę.
  • Skorzystaj z karty debetowej, aby dokonać zakupów i wypłacić gotówkę z jednego z naszych bankomatów
  • Mamy ponad 16 800 bankomatów w całym kraju, w tym ponad 3000 bankomatów typu drive-up – skorzystaj z naszego lokalizatora bankomatów, abyznaleźćbankomatjuż terazMożesz sprawdzić saldo, wysyłać pieniądze znajomym i rodzinie oraz płacić rachunki za pomocą naszejaplikacji mobilnejJeśli odwiedzasz centra finansowe, spodziewaj się dłuższych kolejek, ponieważ zapewniamy fizyczną odległość i inne środki bezpieczeństwa, aby chronić naszych klientów i współpracownikówOtrzymałem przedpłaconą kartę debetową do płatności Economic Impact Payment (EIP). Jak mogę uzyskać dostęp do tych funduszy?
  • Należy aktywować przedpłaconą kartę debetową EIP i utworzyć kod PIN. Informacje, jak to zrobić, zostały dołączone do karty.
  • Odwiedźwww.eipcard.comaby uzyskać więcej informacji na temat korzystania z karty, która jest wydawana przez MetaBank, NAŚledzenie statusu płatności

    IRS ma informacje bankowe z poprzedniego zeznania podatkowego, które nie są już aktualne. Co powinienem zrobić?

    W niektórych sytuacjach możesz zaktualizować informacje o koncie. Odwiedź stronęIRS Get My Paymentaby dowiedzieć się więcej.

    Dlaczego moja bezpośrednia wpłata nie pojawia się na moim koncie?
  • Wszystkie wpłaty bezpośrednie są księgowane na rachunku w terminie ustalonym przez Skarb Państwa
  • Odwiedź stronęIRS Get My Paymentaby śledzić status płatnościNie rozpoznaję numeru konta, na który IRS wysłał moją płatność? Jak otrzymam płatność?IRS dostać mój FAQ płatniczemogą pomóc określić, które konta mogą być wybierani na zwrot podatku, który może być zawarty zwrot pieniędzy za pośrednictwem rachunku sporządzających podatkowy lub obciążonej karty debetowej.

    Co się stanie, jeśli moja bezpośrednia wpłata trafiła na moje zamknięte konto?
  • W przypadku przesłania płatności na zamknięte konto, IRS wymaga od Bank of America odrzucenia i zwrotu płatności
  • Odwiedźwitrynę IRSaby uzyskać więcej informacji na temat otrzymywania płatnościMam pytania dotyczące kwoty mojej płatności. Kto może mi pomóc?
  • Odwiedźwitrynę IRSaby uzyskać informacje dotyczące uprawnień, wnioskowania, obliczania i otrzymywania płatności
  • Możesz sprawdzić status swojej płatności, rodzaj płatności (wpłata bezpośrednia lub czek papierowy) oraz jak skonfigurować bezpośrednią wpłatę, jeśli jest dostępna wIRS. Uzyskaj moją płatnośćNasze Centrum Finansowe i pracownicy centrum kontaktowego nie będą mieli informacji na temat kwalifikowalności, harmonogramu ani dystrybucji płatności wpływających na gospodarkę. Płatności te są ustalane i dystrybuowane wyłącznie przez IRS.Nadal nie otrzymałem płatności. Gdzie to jest?
  • Urząd Skarbowy (IRS) jest odpowiedzialny za harmonogram, kwotę i dystrybucję tych płatności i stwierdził, że płatności będą wysyłane falami w ciągu wielu tygodni do lipca 2020 r.
  • Odwiedź stronęIRS Get My Paymentaby śledzić status płatnościUnikanie oszustw

    Co mogę zrobić, aby chronić się przed oszustwami? Podejmij następujące kroki.

  • Sprawdźwitrynę IRSaby uzyskać informacje o statusie płatności i koncie
  • Upewnij się, że Twoje informacje kontaktowe na koncie są prawidłoweSkonfiguruj alerty dotyczące bezpieczeństwa i kontaPamiętaj, że jeśli będziemy musieli się z Tobą skontaktować, NIGDY nie poprosimy o podanie danych osobowych lub finansowych ani kodu dostępu za pośrednictwem poczty e-mail, SMS-a lub niechcianych połączeń telefonicznychOdwiedź naszeCentrum bezpieczeństwalub wskazówki dotyczące oszustw związanychz koronawirusem Federalnej Komisji Handluaby uzyskać wskazówki, jak rozpoznać potencjalne oszustwa i dowiedzieć się więcej o tym, jak zabezpieczyć swoje kontaNasza witryna z zasobami zawiera najnowsze informacje i rozwiązania, które pomogą Ci przetrwać ten trudny czas

    Praktyki reklamowe

    Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać informacje o produktach i usługach, które mogą okazać się interesujące i przydatne. Pomagają nam w tym reklamy oparte na relacjach i reklamy behawioralne online.

    Oto jak to działa: Zbieramy informacje o Twoich działaniach online, takich jak wyszukiwania, które przeprowadzasz w naszych Witrynach i odwiedzane strony. Informacje te mogą być wykorzystywane do dostarczania reklam w naszych Witrynach i offline (na przykład przez telefon, e-mail i pocztę bezpośrednią) dostosowanych do określonych zainteresowań użytkownika.

    Jeśli wolisz, abyśmy nie korzystali z tych informacji, możesz zrezygnować z reklamy behawioralnej online. Jeśli jednak zrezygnujesz, nadal możesz otrzymywać ogólne reklamy. Ponadto doradcy finansowi / menedżerowie klientów mogą nadal wykorzystywać informacje zebrane online w celu dostarczania informacji o produktach i usługach zgodnie z umowami dotyczącymi konta.

    Ponadto, jeśli zrezygnujesz z internetowych reklam behawioralnych, nadal możesz widzieć reklamy po zalogowaniu się na swoje konto, na przykład za pośrednictwem bankowości internetowej lub MyMerrill. Te reklamy są oparte na Twoich konkretnych relacjach z naszym kontem.

    Aby dowiedzieć się więcej o reklamach opartych na relacjach, reklamach behawioralnych online i naszych praktykach dotyczących prywatności, zapoznaj się z Informacją o ochronie prywatności online Bank of America oraz z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi prywatności w Internecie.

    Ważna uwagaPrzechodzisz do innej witryny, której Bank of America nie jest właścicielem ani nie jest obsługiwany. Jego właściciel ponosi wyłączną odpowiedzialność za zawartość witryny, ofertę i poziom bezpieczeństwa, dlatego prosimy o zapoznanie się z opublikowaną polityką prywatności i warunkami korzystania z witryny.

    We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy