Dział Obsługi Klienta odbiera niezapłaconą kartę kredytową. Czy możesz się z nimi zadowolić?

17 lutego 2021
Category: Raport Kredytowy

Wynegocjowaliśmy ugodę z agencją windykacyjną o nazwie Client Service Inc. (St. Charles, MO) dotyczącą jednorazowej płatności w wysokości 6000 USD wobec zadłużenia na karcie kredytowej Chase w wysokości 26 000 USD. Jest to rozliczenie 22%.

Client Services reprezentuje Chase (potwierdzone z Chase) teraz, gdy dług został spłacony (Chase nadal posiada dług) miesiąc temu.

Negocjowanie tej kwoty było zaskakująco łatwe (zastanawiasz się teraz, czy zaakceptowaliby mniej?! No cóż.), Podczas gdy Chase odmówił rozliczenia się za mniej niż 85% przez 6 miesięcy przed odpłatą – i zaoferowaliśmy im 10000 $!

Dział obsługi klienta przesłał nam e-mailem list ugodowy, w którym stwierdza się: „W celu rozwiązania problemu z tym kontem wierzyciel upoważnił nasze biuro do przedłużenia oferty obniżonej ceny spłaty powyższego salda należnego. Aktualna oferta rozliczenia jest przedstawiona poniżej. Aby zaakceptować tę ugodę Ofertę, prosimy o dokonanie pierwszej wpłaty w terminie podanym przy płatności 1. Ta oferta jest uzależniona od terminowego otrzymania 1 płatności .

To jest cały „język, jednak pismo wskazuje również, kim jest Dział Obsługi Klienta, Chase jako wierzyciel, kwotę zadłużenia, numer konta, kwotę rozliczenia, termin płatności oraz dane kontaktowe.

Powiedziałem agencji windykacyjnej, że czuję się nieswojo, ponieważ nie stwierdza wyraźnie, że płatność jest „pełna i ostateczna, ani nie wspomina o zerowym saldzie przy odbiorze itp. – więc poprosiłem o dodanie tego języka. Odmówili, mówiąc, że nie mogą w żaden sposób zmienić listu zatwierdzonego przez Chase.

Czy uważasz, że ten list jest prawdziwy i naprawdę jest pełnym i ostatecznym porozumieniem zarówno z Chase, jak i CA? Czy powinienem przystąpić do ugody (przelew środków – pochodzących od mojej siostry w Europie) – moja siostra jest prawnikiem (za granicą) i mówi, że ten list byłby nie do przyjęcia (niewystarczający język) w jej kraju – ale to są Stany Zjednoczone więc może to wystarczy? Denerwujemy się, że zapłacimy pieniądze, ale nadal jesteśmy „na haku z Chase lub CA po „więcej?

Uznaję ten list za spójną ofertę dotyczącą obciążenia karty kredytowej Chase w Dziale Obsługi Klienta. Wydaje się, że pismo ugodowe zawiera wszystkie niezbędne elementy umowy dotyczącej spłaty zadłużenia Chase za pośrednictwem komornika. Dokumentacja ugody jest tym, czym trzeba kogoś uderzyć w głowę, jeśli coś ma się później rozwinąć. Cóż, list i dowód terminowej płatności.

Będziesz musiał mieć kopię transakcji finansowania wraz z listem rozliczeniowym.

Jeśli jakiekolwiek dalsze działania windykacyjne miałyby nastąpić przez pomyłkę później lub Twój raport kredytowy nie został zaktualizowany i nadal pokazywał saldo należne pomniejszone o płatność rozliczeniową, 60 dni po zapłaceniu rozliczenia Chase, użyjesz listu i dowodu płatności, aby poprawić wszelkie błędy.

Oto kilka lekkich lektur i dobre szczegóły na temat tego, czego szukać w liście w sprawie rozliczenia długu: https://consumerrecoverynetwork.com/debt-settlement-letters-agreements

Rozliczenie zadłużenia karty kredytowej Chase z Działem Obsługi Klienta i pozostawienie pieniędzy na stole.

Ten niski poziom oferty nie jest normą. Każdy, kto to czyta, nie powinien mieć oczekiwań na poziomie 22%. Jest to oczywiście możliwe, ale nie jest prawdopodobne, biorąc pod uwagę wiele sposobów, w jakie Chase może oceniać zachowanie Twojego konta przed zaleganiem z płatnościami. Windykator może korzystać z zaawansowanego oprogramowania lub ręcznie sprawdzać Twój profil kredytowy, aktywa publiczne itp. W celu uzyskania wyższego procentu rozliczenia.

Czasami fajnie jest wskazać na dziwactwo, które wydarzyło się tutaj z twoim kontem Chase. Bank stara się leczyć ofertę, której nie stać na zapłacenie. Chase wysyła dług do windykatora, któremu zazwyczaj zapłaci 15% lub więcej tego, co pobierają dla Chase. Dział Obsługi Klienta trafia na piętro w sprawie rozliczenia i dostaje mniej, niż Chase mógł uzyskać w rozliczeniu bezpośrednio z Tobą, i płaci Działowi Obsługi Klienta za przywilej zebrania mniejszej ilości, niż było dostępne.

Zrobiłaś dobrze. Gratulacje za spłacenie sporego zadłużenia!

Czytelnicy zajmujący się windykatorami, takimi jak Dział Obsługi Klienta, mogą poniżej zadawać pytania i wątpliwości w celu uzyskania opinii.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy